Otobüs Bileti | Otobüsbileti.com.tr

En Seçkin Firmalar

Otobüsbileti.com.tr  Türkiye genelinde hizmet vermekte olan En büyük ve En İyi Otobüs Firmaları dahil, bölgesel olarakta hizmet veren yerel firmalarında Otobüs Biletlerini satmaktadır. Yapmanız gereken; seyahat...

7 / 24 Canlı Destek

Web Sitemiz üzerinden online olarak satın aldığınız Otobüs, Uçak yada İdo biletlerinizi iptal ettirmek yada tarihlerinizde değişiklik yapmak istediğinizde, sizlere 7 gün 24 saat hizmet etmek için bulunan Canlı destek...

%100 Güvenli SSL

  Güvenli Alışveriş ; %100 Güvenli SSL; Web Sitemizde kullandığınız bütün bilgileriniz 3D Secure ödeme yöntemi ve 256 BIT SSL güvenlik sertifikası sayesinde % 100 güvence altında, Sitemiz üzerinden güvenli...

Uygun Bilet Arama

Uygun Bilet Arama; Yurt İçi, Yurt Dışı Uçak Bileti ve Türkiye’ de bulunan Otobüs Firmalarının neredeyse tamamının biletlerini tek ekranda karşılaştırın, kıyaslayın ve size en uygun bileti 3 adımda kolayca satın alın...

İPTAL / İADE ( PNR )

İptal / İade; Biletinizi nasıl iptal edebileceğiniz, Para İadesinin size nasıl yapılacağının sizlere yardımcı olmak için anlatıldığı bölümdür. Aşağıda satın almış olduğunuz Bilet ile ilgili size yardımcı olucak konular yer alır.

Pnr Numarası Nedir ?  Biletimi Nasıl Kontrol Ederim ?

Sık sık seyahat edenlerin bildiği PNR numarası nedir ? Biletimi nasıl kontrol ederim? sorusu özellikle az seyahat edenlerin farkında olmadıkları kısımdır. PNR kısaltması "Passenger Name Record" kelimelerinin kısaltılmasıdır. Yolculuk eden kişinin Seyahat  bilgilerinin kayıtlı olduğu harf ve rakamlardan oluşan kod kısmıdır.

Otobüsbileti.com.tr’ de 1 Saat Kala Bilet İptal Hakkı

Otobüsbileti.com.tr’ den satın aldığınız otobüs biletlerini, otobüs kalkış saatine 1 saat kala online iptal yapabilirsiniz. Bu işlemi Metro Turizm hariç, diğer Otobüsbileti.com.tr’ de alt yapısından bulunan tüm otobüs firmaları için gerçekleştirebilirsiniz.

Otobüs Bileti İptali Nasıl Yapılır ?

Otobüsbileti.com.tr’ den otobüs bileti satın aldıysanız, yukarıdaki PNR No ve Yolcu Soyad yada Telefon Numarası girilerek biletinizi görüntüleyin. Bilet bilgilerinizin sağında bulunan ‘İade et’ butonu ile biletin iptali ve işlem yapılan hesaba iadesi yapılır. Metro Turizm bilet iptali için 0850 222 34 55 numaralı Metro Turizm Çağrı Merkezinden işlem yaptırmanız gerekmektedir.

Uçak Bileti İptali Nasıl Yapılır ?

Otobüsbileti.com.tr’ den Pegasus, Türk Hava Yolları, Anadolujet veya Sunexpress Uçak Bileti satın aldıysanız ve biletin iptalini gerçekleştirmek istiyorsanız, yukarıdaki PNR No ve Yolcu Soyad ya da Telefon Numarası girerek Biletlerimi Bul butonuna tıklayarak biletinizi görüntüleyin. ‘İade et’ butonuna bastığınızda biletin iptali ve işlem yapılan hesaba iadesi yapılır.

Aynı gün içerisindeki seferlere ait uçak bileti iptalleri ve çoklu yolcu uçak biletlerinde yolculardan sadece bir yada bir kaçı için bilet iptali yapmak istiyorsanız, 0850 360 32 58 numaralı Otobüsbileti.com.tr’  Çağrı Merkezini aramanız gerekmektedir.

İdo Bileti İptali Nasıl Yapılır ? 

İdo bilet iptali sadece Çağrı Merkezimizden yada İdo Çağrı Merkezinden yapılabilmektedir. Sistem üzerinden Yolcular tarafından İdo bilet iptali yapılamamaktadır. Biletinizi İptal etmek için 0850 360 32 58 numaralı Otobüsbileti.com.tr’  Çağrı Merkezinden ya da İdo Çağrı Merkezinden işlem yaptırmanız gerekmektedir.

İptal Edilen Bilet İçin Ücret İadesi Ne Zaman Alınır ?

İptal edilen bilet iadelerinin hesaba yansıması bankalara göre farklılık göstermektedir. Bu süre kredi kartları için 7 iş gününü, banka kartları için 15 iş gününü bulabilir. Aynı gün sonu içerisinde yapılan satış ve iptal işlemlerinde bankalar bakiyeyi belli bir süre provizyonda bekletmekte ve daha sonra işlemi provizyondan silmektedirler. Bu tarz durumlarda hesapta hem çekim işlemi hem de iade işlemi görünmeyecektir.

Yolculuk Bilgilerine Ulaşmanın En Kolay Yolu

PNR numarasıyla yolculuk hakkındaki her türlü bilgiye kolay bir şekilde ulaşılabilir. Yolcu isminden seyahat gününe, sefer bilgilerinden yer bilgisine kadar her ayrıntıyı barındıran kodlar teknolojinin gelişmesini sürdürdüğü günlerde özellikle biletini online olarak alanlar için bilet yerine geçerlidir.

Otobusbileti.com.tr üzerinden yapılan her işlemden sonra satın alınan biletin bilgileri kullanıcıların cep telefonlarına SMS olarak veya e-posta adreslerine mesaj olarak gönderilir. Bilet bilgileri dökülerek masraf olarak gösterilebilirken, cep telefonuna gelen QR kod ile elde bilet olmadan da yolculuk işlemleri kısa ve sorunsuz olarak tamamlanabilir.

Biletin Kaybolması Durumunda

Pnr numarası nedir? biletimi nasıl kontrol ederim? sorusu en çok basılı biletin unutulması veya kaybolması durumunda yolcuya yardımcı olarak cevaplanabilir. Kaybolan biletin aynısı PNR numarası verilerek yeniden dökülebilir. Kağıt israfından kaçınılması için mevcut kodla yolculuk daha kolay, güvenilir ve hızlı bir şekilde başlayabilir.

Online bilet işlemleri yolculuk yapmak isteyenlerin oturdukları yerden istedikleri güzergah, tarih ve saate bilet satın almalarını kolaylaştırır. Satın alma işlemleri sırasında kişisel bilgilerin girilmesi bileti sadece ilgili kişinin kullanmasını sağlar. Sadece PNR kodu veya kare kodla kimlik göstererek seyahat edebilme fırsatı günümüz çalışma temposunda önemli bir ayrıcalık olarak düşünülebilir.

Günlük kullanımda rezervasyon numarası olarak adlandırılan PNR kodu, opsiyonel bir rezervasyon veya biletin satın alma işleminden sonra oluşturulur. Bu numarayla yolculuk yapılabileceği gibi iptal ve iade işlemleri de kolay bir şekilde gerçekleştirilir. Seyahat bilgisine ulaşmanın en basit yolu yetkili memura PNR kodunu okumak ya da göstermektir. Online alımlarda çıkan kod, basılı biletin üzerinde de yer alır.

Kişisel bilgilerin yanı sıra seyahat detaylarının da saklı olduğu kod güvenli bir yolculuk yapmak isteyenlerin en büyük yardımcısıdır. Bilet rezervasyon ya da satın alma aşamasında cep telefonu bilgilerinin doğru girilmesi gelecek mesaja erişim açısından son derece önemlidir ve önceliklidir.