Otobüs Bileti | Otobüsbileti.com.tr
Ana Sayfa » Ödeme İşlemleri Sıkça Sorulanlar

Ödeme İşlemleri Sıkça Sorulanlar

Ödeme İşlemleri  Sıkça Sorulanlar; Burada bulunmadığını düşündüğünüz bir konu var ise, Lütfen sayfanın hemen altında bulunan Yorum Ekle bölümünden bize iletin. Sizlere daha iyi destek verebilmemiz ve başka kullanıcıların sorunlarını daha kolay çözebilmemiz için tavsiyelerinize önem veriyoruz.

Otobüsbileti.com.tr' Ne kadar Güvenli bir yapıya sahip ?
Otobüsbileti.com.tr’ adresi % 100 seviyede güvenlidir.

1. Güvenlik Düzeyi: Web sitemiz üzerinde girilen tüm bilgilerin tamamını şifreleyerek sistemlere aktarılan ve bizlerin dahi bilgileri depolama olanağımızı ortadan kaldıran, 128 Bit SSL sertifikası ile tüm Bankalar ve Global Şirketlerin kullandığı https://  yapıya sahip olmasıdır.

2. Güvenlik Düzeyi ise; 3D Secure olarak tanımlanan Bankaların kullandığı sistemdir. Bu sistemde Biletleme işlemi yaptığınızda kullandığınız Kredi Kartının tanımlı olduğu Telefon Numarasına banka tarafından bir kod gönderilir. Gönderilen bu kod girilmeden asla biletleme işlemi yapılmaz. Kredi Kartınızdan’ da ödeme tahsilatı yapılamaz.

Bu konuda daha detaylı bilgilere 3D Secure ve SSL ile Güvenli Alışveriş başlıklı makalemizden kolayca ulaşabilir ve çok detaylı bilgiler edinebilirsiniz. Bu bilgiler sizlerin internet üzerinden online alışveriş yaparken dikkat etmeniz gereken durumlar hakkında sizi bilgilendirme niteliğindedir.

Hangi Kartları Kullanarak Ödeme yapabilirim ?
Kredi Kartı Özelliği taşıyan tüm kartlar ile ödeme yapabilirsiniz.
Açık Para Nedir ?
Açık Para; Seyahat etmek için Önceden almış olduğunuz Otobüs Biletinizi size özel nedenlerden ötürü, Seyahatinizi gerçekleştirmeden önce İPTAL etmeden Açık Paraya çevirdiğiniz bilettir.

Açık Paranızın süresi 90 gündür. Bu 90 gün içersinde biletinizin bedeli kadar oranda başka bir tarihe bilet alıp, Yolculuğunuzu gerçekleştirebilirsiniz.

Açık Param var. Bunu sitede Otobüs Bileti almak için Nasıl Kullanabilirim ?
Açık Paranız var ise: Normal Seyahat Bileti alıyormuş gibi bütün adımlarınızı tamamlayın.

Kredi Kartı ile ödeme ekranı karşınıza geldiğinde, Ödeme Bilgileri yazan kısmın en sağında >>> Açık Param (Biletim) Var butonuna tıklayarak, Açık Para’ ya çevirdiğiniz biletinizin PNR numarasını ve Otobüs Biletini alırken girdiğiniz SOYAD bilgisini girmeniz yeterlidir. Bu bilgiler doğrultusunda biletleme işleminiz gerçekleşir.

Kartımla Otobüs Biletimi almak için ödeme yapmak istediğimde hata veriyor ?
Böyle bir durumun oluşması için farklı bir kaç neden olabilir.

1. Nedeni: Kredi Kartınızda yeterli Bakiye yoktur.

2. Nedeni: 3d Secure ile gönderilen şifreyi hatalı giriyorsunuzdur.

3. Nedeni:  Kredi Kartınız Online Alışverişe kapalıdır.

4. Nedeni: Kullandığınız Kart > Kredi Kartı Özelliği taşımıyor olabilir.

Bankanızı arayarak sorunun nedenini tam olarak öğrenebilirsiniz. Sorun çözüldüğünde biletinizi kolayca satın alabilirsiniz.

Kredi Kartımla Ödeme yaptım. Fakat bir sorun olduğunu düşünüyorum !
Eğer yaptığınız ödeme geçerli ve İşleminiz başarılı ise; Sisteme kayıt ettiğiniz Cep Telefonunuza tüm Yolcu bilgileriniz gönderilecektir.

PNR No, Seyahat Tarihi ve Seyahat Saati birde seçmiş olduğunuz Otobüs Firması bilgileriniz Cep telefonunuza gelmedi ise o850 360 32 58 Nolu , 7 / 24 çalışan Çağrı Merkezimizi arayarak kontrol edebilirsiniz.

Otobüs Biletimi alıp almadığımdan emin değilim! Ne yapmalıyım ?
Biletinizi aldığınıza dair, Sisteme girdiğiniz Cep Telefonunuza bilgiler gelmedi ise; o850 360 32 58  Çağrı Merkezimizle iletişime geçin.

Telefonunuza bilgileriniz geldi ise ; Gelen bilgilerde PNR No olarak yazan kısmı ve Soyadınızı Bilet Arama ekranında bulunan PNR Arama bölümüne girerek kontrol edebilir, Printerden çıktı alabilirsiniz.

Kart Numarası, Son Kullanma Tarihi ve CVC numarası Nedir ?
Bu bilgiler nerede ?  Kart Numarası ve Son Kullanma Tarihi Kredi Kartınızın önyüzünde bulunan ve uzun bir şekilde yazan numaralar serisidir.

Son Kullanma Tarihi de, gene aynı şekilde Kredi Kartının önyüzünde bulunur.  Ay/Yıl şeklinde yeralan bilgidir. CVC no ise; Kredi Kartınızın arka yüzünde bulunur. Genelde 3 haneli Nuaradır. Ancak bazı Kredi kartlarında 3′ den fazla numara bulunur. Böyle bir durumda siz CVC numarasının sadece son 3 hanesini kullanmanız gerekir.

Kredi Kartı Sahibi ile Yolcu aynı olmak zorundamı ?
Hayır; Kart Sahibi ile Yolcu aynı olmak zorunda değil, Önemli olan Seyahat edecek olan Yolcunun bilgilerini sisteme doğru girmek.

2 Yorumlar

  • Merhaba İstanbuldan gidiş dönüş otobüs bileti aldım. antalyaya

    gidişi kullandım. dönüş tarihimi burdan ipral edebilirmiyim acaba yardımcı olursanız sevinirim..

    • Hakan Bey Merhaba….. Ana sayfamızda İPTAL – İade bölümündeki bilgilerinizi doldurarak iptal edebilirsiniz.

Son Yorumlar